کد خبر: 187453751
تاریخ انتشار: سه شنبه 26 تير 1397
خانه » خبر گزاری ها » شبستان » اجرای طرح توان افزایی کارآفرینی بانوان در استان ایلام
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، از اجرای طرح توان افزایی زنان با رویکرد کارآفرینی با عنوان طرح کسب وکار من در استان ایلام در سالن اجتماعات امور تربیتی این شهر خبر داد.

به گزارش چی 24 به نقل از شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مریم شادیوند، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، ظهر امروز (26 تیر) در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی، اظهار کرد: این طرح با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، با مشارکت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و اجرای موسسه علمی و فرهنگی و آموزشی اندیشه‌ورزان همراه و همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری ایلام و تعاون پرورشی و فرهنگی و آموزشی استان برگزارشده است.

 

وی، بابیان اینکه این طرح با ثبت‌نام از 103 نفر در استان ایلام اجرایی شده است، ابراز کرد: این طرح با حضور کارشناسان مرکز و در قالب یک دوره سه روز آموزشی و ارزیابی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود و نقش مهمی در راستای ارتقای سطح معلومات، علمی و عملی کارآفرینان زن در استان ایلام دارد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام، افزود: تشریح طرح و اهداف و برنامه‌های این طرح توسط کارشناسان و انجام مصاحبه با شرکت‌کنندگان  انجام می شود که طی آن در این دوره 40 نفر کارآفرین فعال و برتر شناسایی‌شده و هدایت و راهنمایی‌های تخصصی آنان برای دستیابی به اهداف طراحی‌شده در این طرح صورت خواهد گرفت.

 

شادیوند، در پایان خاطرنشان کرد: هدف این طرح تقویت خودباوری و اعتلای کارآفرینی در استان و عملیاتی نمودن ایده‌ها و طرح‌های افراد مختلف به همت کارآفرینان و توانمندی سازی آنان است در نهایت افراد بتوانند خود در رشته‌ها و عرصه‌های مختلف اقدام به کارآفرینی کنند.

پایان پیام/92

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین